You are a killer!

Jag är en stor filmälskare. Då är skräckfilm inräknat. Dock finns det inte så mycket bra skräckisar, så jag tänkte att jag skulle komma på en egen. Nu har jag bara gjort postern än så länge. Klicka på bilden nedan. Haha.



Jag älskar filmaffischer och skulle lätt kunna tapetsera en vägg med bara posters. Skräckfilmsposters är ibland riktigt snygga. När vi fått ordning ordentligt eller har flyttat till en bättre lägenhet där vi tänker stanna längre så kommer jag nog att smyga upp affischerna på en vägg...dock kanske inte denna. Haha.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vi hade ju starten till en riktig skräckis iom "Galna mamman"... ;p

Postat av: Malin

Sant förvisso, men det blidde ju inte någon fortsättning. ;)

2007-05-19 @ 21:54:57
URL: http://wilmapalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback