Today it's a black and white day



Jag har fått för lite sömn den här veckan. Cirka 5 timmar per natt. Det räcker inte för mig. Mina ögon faller ihop på jobbet, mina ögon faller ihop på tunnelbanan, mina ögon faller ihop hemma.
Men jag orkade fota lite, det blev två självporträtt och så försökte jag fota Rocki, men det var sånt dåligt ljus så jag gjorde den ena bilden som en siluettbild istället. Sen tänkte jag, att det var ju lika bra att fortsätta med svartvitt så det blev svartvita, gryniga porträtt också.
Det var synd på Rocki-bilderna för hon var väldigt söt där hon satt på soffan. Får prova en annan dag igen.
Nu har hon förresten lagt tre ägg, får se om det kommer fler denna gång.

Nu ska jag laga till något att äta till middag.


Kommentarer
Postat av: Anna

hej beautiful!!
fina bilder *beundrar*

vilken skiva var det du inte hade?
hihi roligt annars att du hade de andra tre =)
Än mer vi kan göra tillsmamans sen när vi ses ;)
haha
kram!

Postat av: Anna

hej beautiful!!
fina bilder *beundrar*

vilken skiva var det du inte hade?
hihi roligt annars att du hade de andra tre =)
Än mer vi kan göra tillsmamans sen när vi ses ;)
haha
kram!

2007-05-10 @ 19:37:52
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback