Pistachio

Nu vankas det snart hemlagad pizza. Inte helt fel efter den första arbetsdagen på veckan. Jag struntade i mötet idag för jag orkade verkligen inte vara borta från 07.30 till 18.30, utan ville komma hem, ta det lugnt, handla, laga mat utan att tänka på att jag måste skynda. Förtjänar lilla jag.
Det är verkligen fullt upp på jobbet också. Så fort jag kom dit imorse var där en massa lappar om "ring dit", "gör detta"...skitjobbigt när man kommer tillbaka efter helgen, att mötas av det. Men det är mitt jobb, tyvärr. Förhoppningsvis inte alltför länge till.


Idag köpte jag mer av den där mörka chokladen med pistasch. Jag är mer än lovligt förtjust i de flesta nötter, men pistasch blandat med choklad är något extra. Känns lite lyxigare, lite mer upplevelse.
Jag köpte en med apelsinsmak till Martin också, han tål ju inte nötter den stackarn.

Lite bilder från Frihamnen i söndags. Jag tyckte att himlen var så vacker mot byggnaderna...
Den sista bilden föreställer en liten liten dam som bodde i trappan och ropade på hjälp. Tyvärr kunde jag inte hjälpa henne, men ett foto passade jag på att ta.





Kommentarer
Postat av: anna

hihi jag har mumsat på min mörka med hallon lite då o då under dagen..mmm hemlagad pizza!!
Vad har du på den?
(pizzafreak)
Mötet gick jättebra - eller det var trevligt, gubben var snäll och entusiastisk och det var tusen saker att ta till sig..allt det kreativa - logga namn, layout o grejer känns lugnt..men budget, skatter, räkingar o blabla..Gaahh!!!
hopas ni har det myspys sötis!
puss!

Postat av: Emmelie

Skönt att bara komma hem och slippa stressa :D

2007-05-22 @ 22:41:16
URL: http://puffsmode.blogg.se/
Postat av: anna

mmmm pizzan lät lovely!
jo jag tror man kanske kommer in i det ekonomiska..det är bara nu..innan jag ens startat det som jag måste sätta ihop en hel budgeträkningplaneringblalbla o jag känner mig lost....iiiip hjälp!
hur mås det idag darlingen?
puss

2007-05-23 @ 09:44:13
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback