nakna snoppar och film i taket


Idag är det varmt och skönt ute, solen skiner och migränklubben fortsätter ha möte hemma hos mig. Så det är synd på en fin dag, att jag inte orkar vara ute i den vackra naturen. Men jag var på en utställning med en kompis och hennes kompis. Kollade på Pippilotti Rists utställning i Magasin 3 ute vid Frihamnen.
Det var en skum upplevelse med nakna snoppar (någonting för dig kanske, Madde), vaginor, armar, ben, äpplen, löv, undervatten, stora fåtöljer, film i taket...ja..helt enkelt skumt. Filmerna i taket gillade jag mest, för jag blev så trött och ville sova samtidigt som det var trevligt avkopplande att ligga där och titta på vatten i taket.

Kommentarer
Postat av: Anna

ännu en helt fantastisk teckning från underbara malin!

Postat av: madde

hehe, u know me too well ;)

2007-05-20 @ 22:26:38
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se
Postat av: Anna

hehe näe, det var nog ren tur att stefans cykel inte snoddes...det brukar snos cyklar rätt friskt här faktiskt.
puss på dig o hoppas den nedra migränen bestämmer sig för att lämna dig.
kram!

2007-05-20 @ 22:51:26
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback