Kalasdag med bio

61270-311

Spiderman 3 får godkänt av mig. Den var bra, dock lite annorlunda än föregångarna. Fast jag kan ju inte låta bli att se Eric från "That 70's show" när jag ser Venom. För min del måste han göra ännu lite fler filmer och roller. Haha.

Igår efter bion så var vi på lite kalas för Martins kompis pappa fyllde 60. Vi fick lite mat och tårta&kaffe. Sen gick vi hem och åt fruktsallad av jordgubbar och galiamelon. Till det egenhändigt smaksatt yoghurt (hade i vanilj och farin) och riven kokos on top. Vi drack lite cider i finare glas till det.
Tyvärr var både jordgubbarna och melonen mindre söta, så det såg godare ut än det var.



Sen satt vi i soffan och pratade barnuppfostran i två timmar, tills Martin var så trött att allt han sa var "mm", och "ja".

Idag ska vi bege oss till Täby och träffa Martins "gudmor". Men jag hade ju hellre varit ute i solen idag, den enda varma dagen på veckan...men men. Ska i varje fall ta med kameran så jag kan fota allt jag har lust till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback