Idag, igår?

I min rosaskodag som jag hade idag (igår?) fick jag skoskav av mina nya rosa skor, åt jag god tortilla och drack söt läskeblask och till efterrätt blidde det hemgjord rabarberpaj med vaniljsåsgrädde. Riktigt onyttig dag idag så imorrn måste det bli träning av något slag. Kanske en promenad med kameran?
Jag tyckte faktiskt att det var riktigt tråkigt att Sverige fick så dåligt med poäng ikväll (igår?), och jag surade lite en stund.
Nu står Martin bakom axeln så det är lika bra att jag slutar skriva. Kan aldrig skriva nåt när han står bakom och läser. Då blir jag ju nervös ju. Oj! Nu kittlas han också. Better run!
Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: annsan

Många ganska bra låtar va det men man blir aldrig nöjd, så e det bara.
Snart kommer din bror o brorson hit o lunchar.
Ha det gott Kramisar

2007-05-13 @ 10:47:46
Postat av: Carin

Ååå rabarberpaj med vanlijsås.. Gud så gott. :) Ja visst var det trist att Sverige fick så dåligt med poäng men The Ark var inte riktigt i sitt esse igår tycker jag. Synd att det blivit som det blivit, att grannländerna enbart röstar på varandra. Ett land i Norden har inte en chans att vinna även om de får 12or av grannarna. Öststaterna har ju så många fler grannländer.. Hoppas du har en bra dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback