I really am an alien






Idag har jag inte så mycket att säga. Jag har jobbat, sedan tränat både spinning och styrketräning. Sedan var jag till Ica och handlade men glömde en grej på bandet. Den följde i varje fall inte med hem. Då blev jag lite sur, men det gick över efter ett tag. Sen har jag ätit middag och sett lite på tv.
Därefter satte jag mig här, och lekte lite med photoshop. Jag använde lite gamla bilder och lekte med. Tänk vad man lär sig nytt varje dag. Det blir därför här en liten bildblandning av oh so lovely Malin-porträtt.
Oh, jag är så poetisk. Och ego? Det där är kul egentligen, för jag har ju rätt dåligt självförtroende, mycket när det gäller mitt utseende. Ändå älskar jag att fota självporträtt och mixtra med dem i photoshop...ja, det beror väl på att jag faktiskt är rätt fotogenisk eller hur man säger. Hoho. Alltså, allvarligt...

De översta gillade jag för de fick en lite alien-känsla över sig. Kolla bara in ögonfransarna (sminkade vita) och blodådrorna som sträcker ut sig under huden. Det gillade jag.
Jag gillar mycket idag. Den tredje tyckte jag bara blev fin. Simple as that.
Den fjärde bilden gillade jag för det ser ut som jag gråter. Jag minns den dagen då jag fort sprang ut i vardagsrummet för att fånga solens strålar och efter ett tag rann det floder ur ögonen. Vad gör man inte för vackert ljus - och för konsten?!
Och den femte bilden - ja visst känner man sig sådär ibland. Som om man måste måla på en stor glad clownmun för att inte visa hur man egentligen mår.

Jag hade visst lite att säga...men kanske inte något vettigt.

Kommentarer
Postat av: madde

nog e du en alien alltid =)

Postat av: mamma annsan

o imorgon har du namnsdag.....;)
kramisar

2007-05-24 @ 10:08:28
Postat av: anna

ohhh min malin..du är en av de allra vackraste varelserna på denna jord!
Och jagt ycker så mycket om dig, ditt tänk, dina bilder, ditt skapande, hela dig!
*kram*

2007-05-24 @ 10:10:40
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Annika

coola bilder

2007-05-24 @ 16:56:16
URL: http://motleycrue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback