Hey, we're going to Hong Kong

Nu är det nästan klart. Vi ska åka till utomlandet igen. Den 16 juli (eller den 14, 15) åker vi till Hong Kong. Därifrån till Bangkok varifrån vi sedan ska resa ner till Malaysia och förhoppningsvis också Singapore. Hemresan sker från Bangkok så det blir upp igen på slutet. Men det gör inte så mycket. Rätt bra förresten, eftersom vi varit där och då kanske det känns enklare med flygplatsen också.
På tisdag ska jag åka in till stan och bekräfta resan och försöka ändra avresedatumet till den 14 eller 15 juli. Går inte det, bokar vi i alla fall. Vi kommer hem till Sverige på morgonen den 13 augusti. Då har jag en halv dag innan jag börjar jobba igen. Men det är det värt.
På stan, när jag ska bekräfta resan, ska jag även passa på att springa in i kartbutiken och köpa en Lonely Planet-guide. Den använde vi sist vi reste och vi gillade den och hade mycket nytta av den.
Åh vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: madde

åh åh åh åh va cool resa!!!! =)

Postat av: Jenny

Nä vad kul att det blev av!! Ser fram emot att få höra om detta äventyr också! :D

2007-05-14 @ 22:59:58
URL: http://spinningjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback