Grus i ögonen och Rune skriker


Grusig och trött i ögonen. Det är alltid sådär supernajs att gå upp på morgonen när man vet att man ska jobba. Inte. Fåglarna (läs Rune) skriker hela tiden också, så jag blir galen.
Men nu är det bara fyra dagar till helgen. Detta är min fyradagarsjobb-vecka. Varannan fem dagar, varannan fyra dagar. Jag gillar inte de där femdagarsveckorna.

Tänk om jag satt här såhär tidigt för att jag visste att vi skulle resa någonstans. Att vi skulle plocka med det sista och sen bege oss till flygplatsen...det känns alltid mindre jobbigt att gå upp för tidigt om man vet att man ska resa tycker jag. Det är något speciellt med det då.

Näe...grusigt i ögonen...

Kommentarer
Postat av: Martin

Men det är bara 1,5 månader kvar tills vi reser ju :)

2007-05-29 @ 09:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback