Fuktig sommar och kiss i sängen

61270-346
Under min kvällspromenad igår, då det luktade fuktig sommar, kändes det som jag kunde gå hur långt som helst. Men sedan kom jag på att jag måste ju hem igen också. Så jag vände och gick åter förbi småkillarna som spelade fotboll, sniglarna som gled fram över bladen, blommorna i träden som redan börjat vissna. Det var en skön kväll, inte kallt. Solen gick snabbt ner och skapade en vacker kvällshimmel.
De sista bilarna åkte hem från sina utflykter och människorna tog sina sista joggingturer eller promenader för kvällen. Sen kom jag hem, duschade, gick och lade mig...och kunde inte somna för att jag mådde konstigt (PMS).
Drömde att det var en kille som var jättekär i mig och ville att vi skulle vara ihop och jag försökte frustrerad förklara att jag redan hade en pojkvän som jag älskar...rätt jobbig dröm faktiskt. Sen drömde jag också att jag kissade i sängen...
Jag måste mått väldigt skumt i går kväll...

Idag ska jag bekräfta resan och försöka få en eller två dagar til i Hong Kong. Dessutom köpa en Lonely Planet-guide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback