Come let's pray for the weekend, babe

Nananananananananana

61270-401

Där gick den helgen för att aldrig mer komma åter. En solig, varm, ganska lugn helg. Oliver och Ricke kom ut också på lördagen, en sväng. Det spelades badminton, åts grillat, bilen dog på väg från affären, det dödades myggor med MacEnroe, det dracks rödvin ur box (men i glas), det pratades och skrattades, kameran tog lite bilder. Här nedan följer lite bilder på Oliver, Ricke och min Martin. Martin ville att bilden när han står på händer skulle vara på min blogg. Så..vassego. :) Tycker för övrigt det ser ut som att skuggan försöker hålla honom uppe...märkligt.





Var ju tvungen att göra nåt roligt med vattenkannan så det fick bli lite skumkonst av dem. För övrigt var Martins familj också därute, samt hans morbror och kusin, plus Martins morfar. Så det var lite folk.

Igår var det mors dag också. Men min egna mor var på sitt egna land, så jag kunde inte fira henne. Jag skickade ett sms istället. Hoho. Dock fick jag morsdagstårta i alla fall, eftersom Martins mamma blev lite firad på morgonen igår.

Idag - ska jag till staden och shoppa. Eller...jag ska leta klänning till bröllopet och jag kan lova att det blir en del svordomar on the way. Kanske inte så folk hör, men de finns där.

Kommentarer
Postat av: Anna

har varit onyttig hela helgen - choklad, godis, pizza, inte mycket motion....så den lila joggingturen var välbehövlig.
Välkommen tillbaka till bloggvärlden darlingen!!!
pussa på!!

Postat av: madde

applåder te martin som kan stå på händer =)

2007-05-29 @ 00:53:52
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se
Postat av: Martin

Tack! Jag lyckades stå i hela 2 sekunder, så jag är lite imponerad av att Malin hann fotografera mig :)

2007-05-29 @ 09:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback