Close thy eyes



Jag fick lust att rita trots att migränklubben är här. Tänkte att de kanske skulle ge sig av om jag struntade i dem en stund och ägnade mig åt lite teckning. Men, de är kvar. Jag tror jag ska sova om en stund så kanske de tröttnar och drar.
Jag vet att träden är fula, det är migränklubbens fel. De var där hela tiden och störde mig.

Förresten blev det "The machinist" tidigare. Och lite jordnötter, vatten, två panodil, en eeze och nyligen en eeze till...undrar om jag snart blir knäpp? Som sagt - sova sängen vore en bra idé.

Kommentarer
Postat av: Anna

åhhh du är så duktig!!!
Älskar dina bilder!
puss!

Postat av: Sophie

Ett tips! Voltaren T - brukar funka för mig när onda migränföreningen har styrelsemöte hos mig. :p

2007-05-20 @ 12:36:35
URL: http://www.luneas.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Okej, ska testa dem, måste bara förbi ett apotek..

2007-05-20 @ 18:45:10
URL: http://wilmapalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback