Back to Khao San

Det blidde 16-20 juli i HongKong. Därefter till Bangkok och sen får vi se hur vi åker. Vi köpte en Lonely Planet-guide för HongKong och en Southeast Asia on a shoestring (den använde vi förra gången - skitbra!).
HongKong var inte med i den senare så det fick bli en egen bara för det. Vi har hotell när vi kommer till HongKong som hette Mayfair Garden och låg rätt nära stan (vilken del av stan vet jag inte exakt). I Bangkok kommer vi att vara där vi varit förr - Khao San Road - och bo på hotell med pool som hette Royal Hotel. Det blir bra för där hittar vi runt utan större bekymmer. Sen ska vi neråt i Thailand och sedan till Malaysia och kolla runt. Jag har ju inte varit där så det blir helt nytt, men kul. Singapore i cirka två dagar tänkte vi, eftersom det är lite dyrare där (även i HongKong). Men det måste ju ses om möjligheten finns.
Åh, jag längtar skitmycket!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Åhh... Jag vill också ut och resa! Den som hade pengar... Och djurvakt. :p

Postat av: madde

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallt =D

2007-05-16 @ 11:14:44
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se
Postat av: Carin

Vad roligt att ni ska ut och resa igen. :) Jag är iaf väldigt avis..

2007-05-16 @ 22:24:24
URL: http://ladyscorpio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback