Vår i luft och själen fylls av solen

Idag var jag snygg när jag gick på stan en snabbis med min kära mor. Jag hade svarta manchesterbrallor, grå och svartrandig t-shirt med rött tryck och svart manchesterkavaj, samt mina svarta "herrskor". Det är så roligt med våren. Man får känna sig fin. Jag gillar verkligen inte att vara påbylsad så man ser ut som en michelingubbe.
Idag är det varmt och skönt, säkert 15 grader ute. Var varmt med t-shirt och kavaj liksom.

Tur jag har måndagarna egentligen, att göra lite vad som helst på. Så idag kom mamma hit vid ett. Jag hade precis hunnit duscha. Sen gick vi till ica och handlade lite, gick hem, gjorde tonfisksallad som vi åt och drack lite kaffe till. Sen kom vi på att vi ville till English shop på Medis. Så då åkte vi dit. Vi köpte en påskpresent till Oliver som var väldigt rolig. Mamma köpte lite påskgrejer till Rolle också. Jag köpte lite smågrejer. Jellybeans och en bok plus lite annat. När mamma kom hit fick jag en liten present; ett ljus som ändrar färg när man tänt det. Skumt men lite kul. :)

61270-18161270-180

Imorgon blir det jobb, sedan spinning. Onsdag ska vi försöka boka vår resa. Torsdag ska jag lämna in semesteransökan, samt spinna. Fredag ska jag måla lite efter jobbet. Har kommit en bit nu så det borde hinna bli klart. Jag jobbar ju egentligen bäst under press, ialla fall när det gäller målandet.
Lördagen är det jobb, sedan mys. Söndagen ska jag måla mer på samt göra klart bildspelet. En fullt-upp-vecka.

Kommentarer
Postat av: moderjord

ska bli intressant o höra om det e fint o om det ändrar färg...
Kram

2007-03-26 @ 18:38:52
Postat av: Anna

oj vilka mysiga grejer du köpte - blev sugen fast jag knappt fattar vad det är, haha =)

jo det stämmer ju vad du skrev i min blogg om ärr o så där....dock skulle jag gärna vara utan bristingarna som orsakades av min enorma övervikt...wellwell.

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback