Stresso

Hemma från tant vårdcentral. Jag ska få vara med i den där stressgruppen jag skrev om förut. Det är start den 10 april. På arbetstid..så nu blev jag stressad för att min chef ska bli arg för att jag måste sluta 13.00 en dag i veckan.
Dessutom fick jag reda på igår att jag kanske inte får jobba kvar hos den brukaren jag jobbar hos nu. Jag får jobba hårt nu, så jag får vara kvar där...suck...märks det att jag behöver vara med i en stressgrupp? ;)

På vägen hem från vårdcentralen handlade jag lite, bara nyttigheter. Till lunch idag blev det grovt bröd med lax, keso och ajvar.
Till middag blir det tonfisksallad tror jag. Skulle egentligen spinnat idag men jag har migränklubben på besök så jag skippar det idag och kör fredagen istället för idag. Ska dessutom försöka springa (ca 3 km) på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback