Spring is in the hair

Idag var det vår ute. Var på en kort promenad till Hemköp där vi handlade ostkaka som vi åt ikväll, med hjortronsylt. Gudanemej vad mättande det är, Martin fick min sista bit.
Imorgon ska det bli vår igen sa de på nyheterna för ett tag sen. Tur att jag är ledig från jobbet imorgon så jag hinner njuta lite. Ska ju till farbror vårdcentral imorrn och få veta resultatet av min astmakoll. Lite jobbigt att behöva betala varje gång...140 spänn. Har blivit mycket köpa medicin och gå till doktorn den senaste tiden.

Det här inlägget blev rätt trist så jag piggar upp det med en kul tuschteckning igen:

61270-158

Haha. Snyggt va? Men som vanligt gäller mina enkla regler. Se men inte röra.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja precis, tids nog :)
Gillar dina fina teckningar så mycket! :D

Postat av: madde

läcker!

2007-03-12 @ 00:15:26
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback