Spinn, yo!

Hemma från träningen. Jag är så duktig. Kör tre pass i veckan nu, medelspinning. Tänkte prova köra ett lite tuffare pass men de är så sent på kvällen så jag vetefan. Tycker ju spinnmedel funkar väldigt bra hittills i alla fall. Så jag kör på det tills jag känner att det behövs nåt nytt. 
Nu hoppas jag ju att de där tio kilona ska hoppa bort från mig. Men det är ingen brådska, bara de försvinner någon gång så är jag nöjd.

Nu ska jag se på tv och slöa, sen duschen och efter det - sängen!

61270-159



Det här drömmer jag lite om nu...även fast det är så varmt så jag måste ha en stor tröja och hatt (fick låna av en tant som var med på samma resa) när jag ska vara i solen. Jag tål inte för mycket sol nämligen..det är lite synd om mig. Därför får jag se ut som en liten tant när jag är utomlands. Haha.
Här letar jag snäckor på en ministrand utanför Halong Bay, Vietnam.

Kommentarer
Postat av: annsan

det ser så härligt ut, men snart kan vi stå i vattenbrynet o svalka våra tår på en svensk strand. Vi hämtade en massa kataloger så nu ska här planeras en resa. Må gott Kramisar

2007-03-14 @ 19:48:58
Postat av: Anna

mm jag tycker att det är snyggt så att det får flera användningsområden =)
lås brukar ju ändå alltid glida fram o så ändå tycker jag, det ligger sällan still i nacken.
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback