Some update

Vad glad jag blev när jag såg Maddes modellbilder ( www.muffinsmadde.blogg.se). Satt här framför skärmen och log. Riktigt leendeframkallande bilder hon hade fått där. Sånt är alltid kul, när man blir sådär glad för andra. Det kanske är något alla borde göra, gå till en fotograf och bli tillfixad och fotad som värsta modellen. En egoboost i den gråa vardagen.

Igår var vi på kalas. I fredags var vi på Kohpangan. Idag ska vi till Ikea och köpa sideboard och en klädställning. Borde städa också men jag tar nog det senare eller imorrn. Mest dammsugning som är nödvändigt.

Rocki har lagt nya ägg, för övrigt. Två har kommit hittills, men jag väntar tålmodigt på resterande två eller tre. Förra gången kom totalt fyra ägg. Hon verkade inte lida så värst av att jag plockade bort dem ett och ett heller så det blir så denna gång med.

Oj jag är fortfarande trött, men jag kunde inte sova. Lika bra att gå upp tycker jag. Men det här ju inte till vanligheterna direkt, att jag stiger upp klockan 09.00 en söndag. Och definitivt inte efter ett kalas. Haha.

Jag har ju tyvärr ingen egen sminkös eller fotograf, men jag blev iaf inspirerad av Madde och lägger upp lite egobilder här idag. De är ett par år gamla, men det spelar ju mindre roll. Haha. Sen ser jag ju inte sådär skitglad ut heller, men vafan. ;)
61270-14061270-137


Förresten, vad har hänt med blogg.se....? Jag kan inte ändra kategori bland annat och på bloggen på nätet ser det ju rätt skumt ut.....? Är det jag som är pucko?

Update: Jag kollade lite med explorer, och där gick det tydligen bättre. Men jag använder ju firefox och där ser det ut som skit ibland, så jag hoppas att blogg fixar så jag kan fortsätta med firefox.....suck...

Kommentarer
Postat av: madde

min blogg ser oxå knäpp ut..=\

Postat av: madde igen

by the way.....skitläckra bilder!!! =)))
min framtida projekt e att investera i en systemkamera, ngn du kan rekommendera som ja kan kika på tro!? =)

2007-03-04 @ 21:47:42
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback