Mätt och sömnlös

Idag blidde det ingen träning för fröken eftersom fröken bara sov 4 timmar inatt, om ens det. Fröken somnade inte förrän vid 02.00, av någon outgrundlig anledning. Så tröttheten har funnits på plats hela dagen och är här fortfarande.
Inget DH ikväll så jag ska försöka somna lite tidigare. Dock la jag mig faktiskt kl 22 igår så det var inte så att jag la mig halv två eller nåt, inte alls faktiskt.

Jag fick veta att jag troligen får vara kvar där jag jobbar nu. Känns skönt att veta att pengarna rullar in på kontot varje månad. Så jag kan köpa skor och Jellybeans. Haha. Nu hoppas jag bara att jag får semestern när jag vill!

När jag kom hem idag gjorde jag iordning min middag som nyligen slank ner i magen. Dock blev jag för mätt..jag gjorde två smörgåsar (gi-rutor, som både jag och Martin gillar) med ajvar (med vitlök), babyspenat, rökt lax och kokt ägg. Jag drack vatten till det. Gillar det bäst till mat. Sen är det ganska nyttigt också har jag hört. ;)

61270-18561270-184
61270-183


De söta kopparna har jag fått av mormor, som hon fyndat på loppis. Riktiga kap och ursöta små saker. Min favorifärg är lila också, så passande!


Kommentarer
Postat av: Carin

Åh nej, är det inget DH ikväll? Jag som längtat hela dagen efter det. Bajs oxå.

Postat av: madde

DH??
oj va mumsig mackan ser ut!! =)

2007-03-28 @ 21:12:31
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback