How's the bedroom?

Skulle ju visa bilder av hur det blev i sovrummet. Jag har ingen bild av hur det såg ut innan men jag kan avslöja att stolen stod där klädställningen nu står, samt att det var en stor HÖG av kläder där...nu ser det mycket mer ordnat ut. Men det är ju skitsvårt att ta bilder av hur man bor, blir inte bra vinklar hur man än försöker...Sen är det sladdar och skit överallt...måste försöka gömma dem någon gång...att man ska bli så irriterad på små saker.



Jag ställde en tavla som mamma broderat (haha ja, det är sant) bakom ställningen eftersom Martin inte tycker att den är fin. Han vill inte att jag sätter den på väggen. Men nu kan jag se den litegrann i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan brodera en tavla till Martin vilket motiv vill han ha........fniss
Kramis

2007-03-26 @ 18:34:56
Postat av: madde

va fint d blev me klädhängaren! =) tycker d e fint när kläderna händer fritt sådär utnaför en gaderob.
ngt som oxå e läckert e att sätta upp massa korkar på en vägg, o där hänga alla diadem, halsband, armband o.s.v
bara en tanke =OD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback