Big breasts & I whine alot

Fick paket idag som jag hämtade ut direkt efter jobbet. Det var de två påslakanseten jag skickat efter åt mig och Martin, samt tre linnen och en bikini-bh. Bikinin är ju bara att skicka tillbaka, på tok för liten. Hur stora jävla bröst har jag egentligen?! Nåja, det var fina sängkläder i alla fall och linnena har jag inte provat än men en tumme håller jag för att jag kan ha dem.

Nu är det helg. För vissa. Själv ska jag jobba ännu en dag. Jag jobbar ju varannan lördag tyvärr. Men då är jag ledig varje måndag.
Den kommande måndagen ska jag spendera shoppandes påskgodis. Har inte tid någon annan dag så jag tänkte dra in till medis vid tio-tiden och shoppa loss. Idag köpte jag för övrigt en ny daimsmak - vit choklad. Får se sen vad den smakar. Ska nog inte smaka den idag i alla fall eftersom Martin köpte med sig glass igår kväll som vi åt, och godis två dagar i rad känns lite dumt. Vi har en ananas i kylen som vi kan mumsa på.

I affären fick jag hålla god min igen, när en jobbig jävla unge var i vägen när jag skulle lägga upp mina varor på bandet samt när jag skulle betala (då knuffades han) och därefter när jag skulle packa i mina grejer i påsen. Då stod han och hängde där jag skulle packa, slickade på plastpåsarna och äcklade sig, och tog upp plats så jag fick inte plats med packandet. Då sa jag till honom att han nog fick flytta på sig så jag kunde packa mina saker ordentligt. Han flyttade sig två centimeter...jag bara suckade och packade, så fort jag kunde, ner mina saker och gick. Hans mamma, som faktiskt stod bakom mig i kön verkade inte ens reflektera över att hennes son var väldigt ouppfostrad.

Ja, jag gnäller ofta. Men vafan.


I get out before you get out!

61270-190

Don't touch this picture! It's mine, all mine!
If you touch it I will put a spell on you!

Kommentarer
Postat av: madde

fin bild (son alltid, hihi).

Postat av: Jenny

ja men på sånna där ungar måste man få klaga på! usch jag har sett många skräckexempel på ouppfostrade ungar på jobbet...!

2007-04-01 @ 23:31:59
URL: http://spinningjenny.blogg.se
Postat av: madde

hej malin.
ja får inte in foton på datorn längre. =o( ska försöka igen vid ett annat tillfälle.
krma

2007-04-02 @ 10:27:59
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se
Postat av: Anna

åhh du är så inspirerande duktig både med kameran och pennan :)
Jättesnyggt o bra!

har samma problem med att brösten kräver några storlekar större på kläder än magen...det är skitsvårt att få aker sitta snyggt ibland.

och det är konstigt att i det silikonbröstade samhälle vi lever i att det inte är mer bröstanpassat...särskilt vad gäller, skjortor, toppar och bh:ar.

kram!

2007-04-02 @ 14:46:11
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback