Vår egen Crocodile Dundee

Nu visar tv4+ Crocodile Dundee 2 och jag satte mig här en stund. Jag gillar inte tvåan. Jag såg ettan och sen fick det vara bra så. Förresten träffade vi vår egen Crocodile Dundee när vi var i Sydostasien, närmare bestämt Kambodja och Sihanoukville, för fem år sedan.
Jag hoppas att han inte blir arg för att jag lägger ut bilden här. Det var en väldigt trevlig man det där.

För övrigt börjar det bli nåt av projektet som jag och Martin pysslar med. Jag ritar och så fixar han det i datorn sedan. Kanske kan lägga upp nåt snart. Vore skoj. Sedan blir det till att jobba hårt med det om jag vill att det ska bli nåt mer av det...och orken finns inte riktigt, men kanske jag blir mer motiverad snart. Tanken på den fina lägenheten som vi har kommit på är för dyr...den stör mycket. Det vore så härligt om vi kunde köpa den. Vi kan, men då kommer vi inte alls kunna ha lika kul efter att räkningar är betalda. jag är van att kunna shoppa lite och gå på bio och restaurang ibland och det känns ju inte så kul att behöva börja snåla igen, som man gjorde förr...bläää...men som sagt, en hyra på 11000 är ju lite väl saftigt, så vi får se till att mysa till den här lägenheten istället.

Bjuder på en liten bild av Scilla också. Hon är en tjej som gillar naturen och alla ljuden hon hör när hon är ute och promenerar. Hon försöker ta sig en naturpromenad sådär några gånger i veckan. Tänk om man var som Scilla, som verkligen tar sig ut.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kolla gärna in min blogg och "Mina smycke" - smycke jag gör sjäv säljer till bra pris :)

Postat av: Rebecca

Hehe okej =)

2007-06-30 @ 23:10:49
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se
Postat av: anna

men åhhh! vad kan detta vara för ett projekt??
ohh hoppas hoppas dte är nåt med din konst och att det kommer sälja som smör smälter i solsken.
du är bäst!
kram!

2007-07-01 @ 01:46:16
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Carin

Ouch, 11000 i månadskostnad! Det var inte lite det.. Förstår att ni känner att ni inte har råd. Min månadskostnad för lägenheten är inte ens hälften..

2007-07-01 @ 12:05:24
URL: http://ladyscorpio.blogg.se
Postat av: anna

ska hålla tummen för att du får designa kollektioner och för elle och annat..den andra tummen måste jag skapa själv med ;)
pussa!!

2007-07-01 @ 19:01:36
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback