The Me, shopping & OH-pyssel med grusiga ögon



En del av min shopping bestod av detta som syns ovan...en liten handväska (enbart inköpt för att kunna ha vid ett speciellt tillfälle...jag gillar inte handväskor annars, måste vara långa axelband för att jag ska kunna använda dem), en rutig sjal (kan inte få nog med sjalar), och den randiga linneklänningen med fickor som jag häromdagen kallade t-shirtklänning, modeslav som jag är. Haha. Termer, beteckningar, märken...jag är inte den bästa på de grejerna.
Min skiva som jag köpte, Mansons nya, finns inte med på bild. Vill någon hemskt gärna se den så finns den säkert på cdon. Haha.
Och mina allergipiller, nässpray och panodil värktabletter....det kändes liksom inte så kul att fota igår. :)
Igår åt vi på restaurang, som Martins pappa betalade. Tack Martins pappa. Dessutom fick jag låna en OH-apparat så nu ska det pysslas tavlor här. Köpte även dyrt OH-papper på akademibokhandeln. Och två OH-pennor. Nu ska de OH-as!

Idag är det grusigt och dant i ögonen och jobba ska jag. Dock slutar jag 13.30 idag, pga det sista av mina stresshanteringsmöten som äger rum idag.

Och nu - fixa frukost och sen bege sig till arbetsplatsen.

Kommentarer
Postat av: anna

hey beautiul!!
jag har gillat manson sen 97 ungefär och såg honom på roskildefestivalen 99 samt i sthlm 2001..tyckte om båda konserterna.
Idag har min allergi var lite bättre..fast precis när jag tänkte detta så fick jag en nysattack och en lins skaver överjävligt av allt kliande..typiskt..
hoppas du mår bra min sötis!
kraaaaaaaaaaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback