Klänningen och min vindögda vän Vera



Lovade att visa klänningen jag köpte senast. Här är den! Den är så lång så det var svårt att fixa en bättre bild där hela syntes. Dessutom kom lite av min tavla, som fortfarande står på golvet, med på bilden. Orkade inte retuschera bort den.

Sen tänkte jag att ni alla kunde få se min vindögda vän Vera. Hon är väldigt söt och snäll, men har tyvärr lite problem med sina ögon. Men hon är snygg ändå, så hon får vara med.



Målat även denna i akvarell...och som synes blidde ögonen lite vindögda. Men, men...det är ju som man brukar säga så...att övning ger färdighet. Och jag övar på. Ska försöka tänka lite på att det faktiskt inte går så snabbt att lära sig nya saker, som man ju så gärna skulle vilja!

Kommentarer
Postat av: Jenny

oj vad fin den var!! (klänningen alltså, fast Vera var ju en pingla hon också ;)) men vad lång, hur lång måste man vara för att inte trampa på den, 1.80? aja men den blir nog supersnygg på dej sen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback