Jag med filter




There you go! Jag lekte i photoshop med filter. Haha. Så kan det gå, när man inte orkar vara mer kreativ. Men det blev rätt coolt, jag har en idé med dessa bilder. Kanske inte exakt dessa men liknande. Ska bara få en grej hem först...

Idag är det jobb som gäller..sen var det kanske stan efteråt men fan orkar jag?

Förresten fick jag ju, som jag trodde, inte fler besökare på grund av Spiderman. Jag hade rätt, han hade fel. Tyvärr. Fast det gör inte så mycket. Jag gillar min blogg i alla fall och det är ju the haupsache.

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

ja jag kollar in här varje dag även om jag inta kommenterar varje gång. Vi kanske ses på stan då.
Solkram till min dotter

2007-06-09 @ 11:41:01
Postat av: anna

du är på riktigt vacker och filtervacker..
hoppas du har en helt underbar dag min bästaste malin!!!
kram på dig!

Postat av: Jenny

tusan då, jag som trodde att jag var ensam om den ;) hoppas att hon inte var snyggare än mig i den bara... ;D

2007-06-09 @ 20:06:23
URL: http://spinningjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback