En dejt med Spiderman

Eftersom jag måste hänga med i svängarna med nyheter och annat tjafs så stämde jag träff med Spiderman häromveckan. Han hade på sig sin mörka kostym, fast det var inte den som han hade i filmen. Det här var en han sytt själv och den gjorde honom inte till någon annan utan han blev helt enkelt bara lite coolare än förut.

Jag fick fotografera honom på ett villkor; han ville att jag lade upp bilderna här. Han tänkte att det kanske kunde öka mitt antal besökare. As if, sa jag då och skrattade. Då blev han lite sur och var på vippen att inte låta mig visa er bilderna. Sen bjöd jag på hembakta muffins och kaffe, sen var allt bra igen. Så här är ett litet smakprov på min fotosession med Spiderman 2007.

Enjoy! And do not copy or use utan mitt tillstånd!


Den sista bilden är lite porrig, så om någon är under 18, ber jag dig blunda när du klickar på just den bilden. För man måste klicka på dem!

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

du tog väl autografen till mig va:)
Solkram till dig

2007-06-08 @ 08:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback