Däbbd förberedelsedag (och en apelsinplanta)

Idag är en däbbd dag och jag ser ut som på bilderna ovan.
Jag kunde andas genom näsan på väg hem från tunnelbanan idag. Woho.
Jag har arbetat och funderat lite över vad som ska handlas ikväll. Jag tror jag har skrivit ner det mesta, men jag vill inte glömma något, så lite funderingar blir det. Hum hum...Dessutom ska jag (Martin har fått delegering av mig) fixa musik till fredagen, samt beställa Tori Amos nya från cdon och kanske eventuellt en av hennes äldre (har bara tre som det är nu, det är ju synd på en så bra artist).
Igår tog jag fram kläderna som jag ska ha på fredag. Mamma sydde igår upp min klänning en decimeter (Hon tråcklade bara) så nu kan jag gå i den utan att trampa på den.

Jag har problem med bh-valet för övrigt. De som inte läst min blogg förut vet kanske inte att jag har enorma (jodet harjagvisstdet!) boobs och tycker kanske att ett bh-problem låter onödigt...jag provade en gammal bh igår som gör dem liiite liite mindre. Jag funderar på den. De andra två valen gör dem dessvärre större men de får finare form...vad göra? Hum hum igen.
Skorna är sköna men högklackade (nej, jag är inte van att vandra runt i höga klackar) så jag hoppas att jag inte får alltför ont och tar med mig ett par lågskor som ombyte om det blir alldeles för outhärdligt.
Jag har ställt in min apelsinplanta i sovrumsfönstret nu och hoppas på att den grönar till sig lite. Den har blitt alldeles gul av att befinna sig i vårt kök...

Nej, jag är inte bra på att ta hand om växtrer..glömmer alltid bort att vattna dem, så fort de fått några vissna blad, då är jag där med vattenkannan. Stackars växter, de måste plågas flera gånger i veckan och så blir de väl så höga av allt vatten som kommer där, som en oas i öknen...har säkert hallucinationer och grejer med..

Nu ska jag försöka städa lite, därefter springa till affären, därefter fixa musiken, därefter försöka fixa en grej...det är mycket nu.


Kommentarer
Postat av: anna

fan vad schyssta ben du har! och no way att en dubbelhaka skulle kunna döljas på dessa bilder - för den finns inte! jag tycker du ser alldels underbar ut ju!
har inte provat hasselnöten..är lite känslig mot en del nötter..Kolan är ok men jag gillar chokladen bäst.
Inga direkta planer för midsommar..mina föräldrar åker bort så vi "har" deras hus..jag ska passa katterna..kanske att vi använder deras hus som sommarstuga hihi..5 minuters promenad härifrån =)
vad ska ni göra?
kram!

Postat av: shira

snygga skor :D

2007-06-20 @ 22:08:20
URL: http://shiracohen.blogg.se
Postat av: anna

jag träffas gärna live en dag så jag får se din obefintliga dubbelhaka så kan jag visa dig mina gropar i låren och det enorma dallret ;)
jag vill ge dig alla fina ord i världen ju..för jag tycker att du verkar förtjäna dom.
kramar!

2007-06-21 @ 07:02:37
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: anna

haha tje Jellygirls with the big boobs låter annars som ett bra namn på ett rockband =)
så det kan vi justarta där i dallermätningsproceduren, hihi
Åhh chokladmuffins???
Vill ha muffin med malin!
kram!

2007-06-21 @ 18:51:35
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback