Bara en bild och lite text

61270-493

...ingenting särskilt intressant...
Nu har ännu en dag börjat. Tittar man ut kan man nästan tro att det har börjat snöa, men det är bara ludd från träden som flyger omkring i luften och narras. Det kliar i näsan.
Jag bjuder på en egobild som jag inte är så nöjd med men jag gillade hur den blev förutom att det är jag som är med på bilden..hmm....Den blev liksom lite guldigt turkosgrönljus. Sen att den är fotad i sovrummet och lite täcke syns där till vänster, det skiter jag i just nu. Ha.

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

jamen e du rädd för nåt, du ser skrämd ut. Du passar jättebra i färgen. Vi ses lördag då, ska jag va nervös eller?????
Kramkramkram

2007-06-13 @ 15:53:55
Postat av: Malin

Näe, jag är inte rädd, kanske för min egna hemska spegelbild isåfall? :)
Ja, du ska vara nervös. Haha. Nej, det blir nog bara du o jag, men lite mysigt i alla fall. Det visar sig på lördag. 13.30 utanför Åhlens, men vi kan höras imorrn. :)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback