städsnack

Igår och idag har varit tröttdagar. I måndags gick jag dessutom och lade mig klockan 20.37 och så tidigt brukar jag aldrig lägga mig. Men är man sliten så är man det, tydligen rejält.
Jag sitter och lyssnar igenom min nya skiva, Tori Amos nya. Den är bra. Ja, den har dessutom roliga bilder i konvolutet. Gillar lilla jag.

Nu är det bara 11 dagar kvar till avfärd. Jag har dessutom helgen innan vi reser ledig. Det blir bra. Vi ska se till att städa lite och fixa hemma så vi slipper komma hem till det krigshärjade område som kallas vår lägenhet. Det är ju inte det minsta trevligt att efter en semesterresa (långa flygturer inräknade) komma hem och behöva städa det första man gör...Näe, det ska vi se till att slippa. Jag måste ju förresten städa även idag och imorrn med tanke på celebert besök på lördag. Madde kommer upp till Stora Staden och hon ska hälsa på hos mig och Martin. Då vill man ju gärna att det ser lite fint ut.
Men...jag tror jag städar imorrn istället..för trött idag. Haha.



Kommentarer
Postat av: moder

va skoj det va o få post idag, en massa fotografier damp ner från uppsala...skojsigt:) Men det tog tid att åka från uppsala hit, e det så långt bort vi bott;)
Lämna städningen så kan jag göra det när jag e o ser till pippina, nåt mer kan jag väl göra så går ju tiden med:)
Ha de kramkramkramen

2007-07-04 @ 18:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback