Sex laxar och en katt med strumpor?




Jag bjuder på lite akvarellkladd och en jävligt skum katt (?) med strumpor (?) som jag tydligen har målat...för ett år sedan? Varför vet jag inte. Nåja, den kan kanske agera underhållning idag i min alltför tråkiga och färglösa blogg.

Jag ska alldeles strax äta middag, jag köpte lite färska laxkotletter igår som fick hamna i min mage. Så idag ska jag glädja den med ännu lite lax. Alltså, lax är nog något av det godaste som finns, särskilt när man får tag i färsk.
I Göteborg brukade vi köpa fisk nere i fiskvagnen som alltid stod på torget på torsdagar. Inte fan har vi någon fiskvagn med goa göteborgsgubbar som säljer oss sin färska fisk på torsdagar här inte...

61270-578
Alltså, kolla va gott!

Kommentarer
Postat av: moder

men åh vilka fina färger, du ska måla fler i akvarell...
själv åt vi pasta med kycklingfile i en slags gräddsås o så blir det rabarberpaj sen till efterrätt, den me maräng...mums. Helgen lutar åt landet. Ha de kramisar från moder Jansson

2007-07-05 @ 17:46:31
Postat av: anna

oj det var inte mycket mat...äter väl det tredubbla i en portion..hehe..kanske därför det är mycket daller också.
Söta akvrareller baby..
och it is no surprise att vi känner lika angående årstiderna..vi är ju lika i mycket annat..fast jag skulle vara njd om det var vinter, kallt och gnistrande snö mellan lucia och nyår och sen resten av året växla mellan 19-30 grader varmt =)
kram!

Postat av: anna

förresten..det finns vissa träd eller buskar i stan som dock luktar misstänkt likt..sperma...
kram

2007-07-05 @ 18:24:49
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Jenny

ååhh såå gott med lax!! =) nu blev jag ju hungrig :p ha det gott gumman! var det 14:e ni åkte? kramen

2007-07-07 @ 21:48:05
URL: http://spinningjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback