Nödvändighetsshopping och subsmask



Idag har jag varit på stadens gator och inhandlat diverse pryttlar inför vår resa som går av stapeln om en vecka. Jag var till Apoteket och bunkrade upp ett litet miniapotek. Viktigt när man är ute och reser på egen hand. Det bidde lite kompresser, sårtvätt, plåster, värktabletter etc. Jellybean-burken kom med där i bakgrunden men kanske även jellybeans borde ingå i ett reseapotek..hmm..tål att tänkas på. Jag köpte det mesta idag, men en del saker saknas, som skavsårsplåster, solskyddsfaktor och sådant.

Dessutom gick jag en sväng på H&M och handlade lite andra saker som är bra på resande fot. Jag köpte bland annat bomullspads som är färdiga att använda, preparerade med ansiktsrengöring, solskydd för läppar, små flaskor att fylla med kräm o dyl. samt en liten spegel som jag kommer använda på flyg, tåg osv. Alltid bra att ha en resespegel. Sedan var den ju söt också.

Och nu ringde min chef och talade om att jag ska ha introduktion imorrn, onsdag och torsdag. Det blir alltså fullt upp, med andra ord. Sedan lät hon väldigt imponerad när jag sa att jag skulle till Hong Kong, Bangkok (Thailand), Malaysia och Singapore. Hon frågade vad jag skulle göra på semestern nämligen, det var inte så att jag skröt eller nåt. Haha.



Efter nödvändighetsshoppingen gick jag till Sandys och köpte mig en sub. På bilden ovan visar jag hur fin jag är när jag äter den. Hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback