tre nyanser av brunt?

Så satt man här igen, i början av en ny arbetsvecka. Lika jädra trött som vanligt. Men vad gör det om hundra år.

Igår var det besök hos tant vårdcentral. Jag fick lämna blodprov och så fick jag med mig tre burkar hem som jag ska lämna...ja vänta ni bara...som jag ska lämna...avföringsprov...i. Jag har ju aldrig lämnat ett sådant prov förut så jag trodde först att jag typ skulle bajsa i en burk och ge dem det där på plats. Ja man har ju sett på engelska versionen av "Du är vad du äter", med hon bajsfetischisten. Och urinprov lämnar man ju på det sättet oftast.
Men...så var det turligt nog inte. Vet inte ens om jag hade klarat av att bajsa i en burk överhuvudtaget. Men i alla fall...jag fick tre små burkar med någon slags vätska i och i locket i varje burk satt som en slags spatel. En pyyyytteliten spatel. Där ska jag placera lite av...ja...bajset. Men rolig som jag är frågade jag i alla fall..."huuur ska jag göra deeeeet?"...och hon svarade lugnt och sansat med ett litet leende på läpparna: "Ja, du kan ta lite från toapappret, eller något".
Jahaaaaaa, du menar såååå.
Så nu har jag att göra här hemma. Ska lämna in det på måndag. Hade ju varit rätt kul om jag, trots alla förklaringar, kommit dit med en stor burk...haha. Nej men gudanemej vad äcklig jag är. Haha.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! Har precis konstaterat att min humor inte är den bästa, för jag tyckte verkligen att det där var roligt! :) Lycka till med, ja.., allt! ;)

2007-01-16 @ 22:59:18
Postat av: Fina

hellu där, va 17 skall du göra egentligen haha?
som man behöver lämna bajsprover på??
bajsa lugnt ;)

Postat av: Malin

Jag ska lämna prover för de ska kolla vad som är fel med min mage (Mår inte bra i den). Och då var ett test att kolla bajset. ;)

2007-01-17 @ 17:06:51
Postat av: Fina

Aha okej, hoppas det inte är nåt då=)

2007-01-17 @ 18:35:24
URL: http://fina82.blogspot.com/
Postat av: madde

lycka te me bajset, hoppas d inte e diarré (kan va lite svårt att få in i burken utan kladd)...hehe..nä, usch, äckligt

2007-01-18 @ 09:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback