the blue frogs

61270-106

En tid har gått, jag har inte skrivit något. Varit trött och haft mycket i huvudet. Stressad kanske man kan kalla det. Jag är fortfarande trött och skulle gärna gå och sova ett par timmar men det är helg, jag måste ju ta vara på mina få lediga dagar.
Idag ska jag försöka jobba lite mer på mina bilder...får se hur det går. Ska försöka kladda lite på papper också så jag ser hur jag tänkt senare. Kan vara bra.

Igår hyrde vi film, en fransk som hette 'Tiden som finns kvar'. Den var okej men inte så mycket mer tycker jag. Sedan såg vi 'Sömnlös i Seattle' på tvåan. Haha.
I fredags var vi och såg på lite show. Peter Karlsson och blå grodorna. Rätt skönt att slippa alla jobbiga ungdomar för en kväll och bara sitta bland massa medelålders människor som luktar stark parfym, rök och gammal alkohol. Haha. Men det blir ett avbrott i verkligheten. Och det behöver jag ibland. De är väldigt duktiga dessutom. Inte medelåldringarna utan Peter Karlsson och hans grodor. Så jag är nöjd med den kvällen.
Dessutom kollade jag en snabbis på H&M och hittade en svart manchesterkavaj och en vinröd skjorta på rean. Så jag shoppade det också. Funderar på att åka in och kolla lite imorrn igen, om det finns några billiga brallor eller kjolar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback