sum of it all

61270-93


2006
var året jag kände att pengarna inte räckte till. Under sommaren var det en månad jag endast fick in 2500 kr. Men nu har Martin fått jobb och jag har fått ett vikariat så det kommer droppa in pengar varje månad ett tag till i alla fall. Av lönen jag fick i december kunde jag dessutom bara ta tio tusen rätt av och spara. Inte illa. Hoppas bara att jag slipper ta från sparkontot nu om det blir knapert framöver igen. Men snart är det ju dags för deklaration, kanske får jag tillbaka lite på skatten. Jag brukar få tillbaka runt 2000 kronor, så jag håller tummarna för att jag slipper betala i alla fall.

2007 är året då jag har massor att göra och massor att hoppas på. En resa ska vi försöka dra oss iväg på. Jag ska göra klart mina arbetsprover och skicka in dem. Jag ska söka nytt jobb. Arbetsproverna kommer ta mycket tid så jag ska försöka börja med dem i nästa vecka.

söndag blir det annandagsfirande med Martins släkt. Jag ska göra min potatissallad, samt eventuellt en sort till. Dessutom ska jag försöka ha lite olika ostar och kex, plus lite druvor och annat smått och gott. Ingen lagad mat ska det bli, mer en liten ljummen buffé. Klockan sexton var det sagt. Ska börja med inköpslistan, imorrn ska det shoppas mat.

Kommentarer
Postat av: madde

ja men nu när du fått dina jävla bilder så kan du fan inte klaga..hehe..;) typiskt sthlmare...*flinar*

2007-01-05 @ 17:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback