mina skor



Vinröda i mocka och lack, från topshop. Mina dyraste, efter Dr Martens-kängorna. Dock var det en present, så jag betalade inte själv. :) Har använt dem noll gånger, men de är så fina att titta på. Måste lära mig gå i sådana höga klackar.

Svarta, med ganska låg klack, från DinSko. Använt flera gånger. Mycket enklare att gå i än de vinröda.

Svarta från Myrorna i Göteborg. Lite trasiga i sulan som ligger i skon men annars jättefint skick. Har använt dem ett par gånger.

Blåvita söta som jag har använt en gång. Har inte så mycket som passar till dem. Köpta på rean på DinSko.

Sandaler från Indiska. Jättesöta tycker jag. Välanvända som synes.

Impulsköp från DinSko. Aldrig använda. Nyinköpta. Har inte haft tillfälle att använda dem ännu. Kilklack är rätt bra för det är mycket enklare att gå i dem än i vanlig hög klack.
Mina Betty Boop-skor! ;)

Ganska fula bruna tantskor köpa på Myrorna i Göteborg. Aldrig använda.

DrMartens köpta i Stockholm. Väl använda. Dyraste skoinköpet. Med stålhätta och allt. ;)

Några av mina skor. Det är jobbigt med skor, för de är så fina. Och sen måste man ha råd med dem samt en ursäkt att köpa dem trots att man typ aldrig använder dem. Man kan ju inte ha finskor till vardags...känns ju skumt.
Sen har jag lite andra småskor som inte ville bli fotograferade idag. Mina nyaste skor lade jag in en bild av för ett tag sedan så de orkade jag inte lägga in en till bild av.

Kommentarer
Postat av: Qaroline

Ettpar DrMartens skulle ju inte sitta helt fel.

Postat av: Malin

Nej, det var verkligen ett bra inköp. :)

2007-01-08 @ 14:44:58
Postat av: madde

gillar dina tofflor från indiska o dina dr martin =)

2007-01-08 @ 22:38:27
Postat av: Jenny

Väldigt fina dom svarta lackskorna med kilklack! :)

2007-01-17 @ 15:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback