januarijul

61270-9061270-8961270-8861270-87
Alla bilder är tagna av Martin och stativet, men trixade med i photoshop av mig.

Nu är det 2007 och jag skriver som vanligt fel överallt. 2006 var ju förra året ju! Idag var första jobbdagen och tröttheten smög sig på. Dock var ett tandläkarbesök välkommet så stillasittandet blev lite mindre stillasittande.

På lördag ska vi antagligen fira annandag jul. Ja, fast det blir ju ingen julmat, nej gudanemej. Vi får se om alla kan komma, annars får vi skjuta på annandagen ett par veckor till. Snart är det ju påsk.

De har börjat sälja semlor nu. 'Nu har de äntligen kommit!' står det på små skyltar vid konditorierna. Jag tror jag ska vänta till februari i alla fall jag. Jag ska ju inte äta godsaker i veckorna alls nu hade jag tänkt dessutom. Så minst till helgen måste jag ju vänta.
Träningen ska också komma igång denna vecka. Om jag inte gymmar så ska jag i alla fall försöka ta mig ut på promenad/springtur en eller två gånger den här veckan.
Det här året ska tio kilo till bort hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: madde

superfina foton!

2007-01-03 @ 18:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback