SVG

Vaknade av att Martin gick upp vid 06.30..sedan pussade han mig hejdå vid halv åtta. Då kunde jag inte somna om. Så här sitter jag.
Jag ska in till stan och köpa lite pannåer och annat smått och gott idag. Sedan ska jag hem och försöka ta det lugnt innan en ny arbetsvecka inleds imorgon.

Igår målade jag lite på ett till porträtt. Blev ganska nöjd men är inte klar ännu. Det krävs mer än fyra timmar. Funderar på att måla bakgrunden röd också..tål att tänkas på. Det är pga porträtten jag ska köpa pannåer, jag målar på sådana nämligen. Och eftersom jag ska göra fem porträtt behöver jag fler...huga, kommer vara fullt av porträtt här hemma snart.
Jag målar porträtt av mina favoritlärare, ifall någon kanske, mot förmodan, undrar.
Såhär ser det ut, som jag  började på igår:

OBS att den inte är klar alls.

61270-120
So this is SVG

Jag fotade Rockisen också, när hon satt och såg så där morgongosig ut. Synd att man inte kan gosa så mycket med henne bara.
61270-121

Och färgklet blir det mycket när jag målar.
61270-122

Kommentarer
Postat av: Sophie

Oh! Svengunnar! Tyckte ävl att det var någotbekant över ansiktet och sen kom jag på! :) Hans tandrad hade tydligen etsat sig fast i mitt minne. ;)

Postat av: Isabell

Det läskiga är att det där ser ut som min bild- och formlärare. Det kan det inte vara. ... Är det..?



Nåja, jag känner mig nästan som en stalker som sitter och klickar runt på din blogg :P Jag gillar bara det du målat och tecknat, that's all! :)

2008-10-16 @ 18:31:23
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback