sommar och sol och vi har för tajt kjol

Jag trodde att ellos hade bra storlekar.
Jag trodde att jag skulle kunna ha min storlek på kjolen jag beställde.
Jag sitter i en alldeles för trång kjol för att se om den kanske töjer sig litet.
Jag hade hört nånstans till och med, att deras storlekar skulle vara lite större i storlekarna.
I guess I was wrong.
Ska jag behålla den trånga kjolen eller ska jag lämna tillbaka den? Bajs. Kanske ska skicka tillbaka skiten.

Nu har jag kletat genomskinligt nagellack på mina nya örhängen, så nu kan jag ha örhängen igen. Haft det hela dagen, det har jag inte kunnat på väldigt länge. Köpte lite mer på rean igår dessutom, några fler örhängen, en klocka och ett par halsband. Sen gick jag på ett spinningpass.

61270-118


Nej, jag sa att jag gick på ett Spinningpass, inte ett Spindelpass...öh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback