Klappinslag och Mansons snorlobba - helgen i ett nötskal

Mossa mossa!

61270-1036

Jag är dålig på att uppdatera, jag vet. Men det är så mycket att göra nu.

Igår såg vi på Sandras konståkningsuppvisning på dagen och på kvällen slog vi in julklappar. Inte riktigt klart än, men dessa hann vi med:

61270-1035

Tomten vaktar alla klapparna tills vi ska ge bort dem på julafton. Han är duktig han. Viktigt jobb det där.

I lördags var vi på konsert. It was The Marilyn Manson show. Hihi! Alltså, konserten hette inte så, jag bara skrev så för att det lät kul.
Ja, det var nog en av de bästa konserter jag varit på. Tur att vi gick. Vi satt på rad två, plats två. Jag såg jättebra men mina öronproppar var av sämre kvalitet så jag fick sitta och pilla in dem lite hela tiden.
Lille Manson var ju rätt trevlig med, denna gång. Han verkade på bra humör, trots en snorlobba som han fräste iväg vid ett tillfälle och sedvanliga loskor genom hela showen.
Jag är så nöjd så! Tack farbror Manson!

61270-1034

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Va skoj att du blev nöjd med konserten:) Eftersom du blev missnöjd när du såg han sist.
Men vadå spottade han på publiken...blä.
Här e det väl ok, värre med Rolle han åkte på en riktig grej så två ggr i timmen springer han på toa sen fredags, Pratade med tant doktorn o först den 10 jan ska han dit, emn det e ju för en annan grej han söker så det e väl ok då.
Jag mårilla o har den där magvärken o har diareé men inget mer, men man blir ju så trött av det här. Nåja hoppas ni mår bra ialla fall. Kramisar
ps
banan fudge mumma:)

2007-12-17 @ 14:53:44
Postat av: madde

oj va julklappar tomten har =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback