Julkort från mig till er!

61270-1071

Eftersom det ju är Julafton imorgon och jag inte kommer att vara hemma då och alltså inte kan sitta här framför min lilla vita macbook och skriva massa roliga blogginlägg, kommer jag nu önska alla:

EN RIKTIGT GOD JUL

med dessa julkort
(som jag skickade till släkt och vänner i år och som nu alla andra också får ta del av)

61270-107361270-1072
Vänligen kopiera inga bilder, vill ni låna, fråga mig först!

Hoppas att alla får en så mysig jul som möjligt! Ät godis, mat och drick en hel massa julmust!

Mossa mossa!

Kommentarer
Postat av: Josefine

God jul till er med och tack för julkortet=) Som vanligt blidde det inga skickade för oss, hade inte råd.. Men önskar en god jul iaf=)
Kram från oss

2007-12-23 @ 13:50:16
Postat av: Sophie

Tack så mycket för fina julkortet! :) Och God Jul på er också!

Postat av: madde

jajjamensan ja fick julkortet. =0)
mkt fint, tack så mkt!!!
god jul på er!

2007-12-23 @ 23:12:00
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback