Isig dag och klapphandlande, sen fest

61270-1070

Idag är det en isig dag, minusgrader och ja...kallt. Därav en isig bild ovan som egentligen skulle fått vara med igår. Jag löste tydligen problemet med bilduppladdning själv, vet ej hur. Hoho!

Igår åt jag chicken ticka balti på indian king i Stockholm, det var inte illa det. Med saffransris och vitlöksnaan. Indisk mat är jävligt gott. Synd om Martin bara som råkade äta nötter. Det stod inte att det innehöll nötter så han åt ett par tuggor. Sen hade han ont i magen och munnen under kvällen. Nu verkar han vara sig själv igen. Inte bra sånt där...

Idag blir det troligen lite ärenden åt Martins gudmor och sen ska vi väl försöka hitta en julklapp till Martins morfar också, en av de svåraste att handla klapp till. Ikväll ska vi på fest igen och jag hoppas verkligen att min mage repar sig till dess. Jag mår lite smått illa och har lite värk i magen...
Imorgon blir det skinka, revbensspjäll och jansson samt chokladtryffel som ska lagas. Fullt upp med andra ord.

Har ni hunnit med allt ni ska göra?

61270-1069

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Damsugit, torkat golv, vart o hämtat paket på posten, vart o handlat must o potatis o gått o gått o gått....
Nu e man så slut så det ska bli gott med mat nu, javisst ja revbensspjällen e gjorda de med idag:)

Kramen

2007-12-22 @ 16:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback