Det är mörkt nu, men det blir ljusare ikväll

61270-1017

Jag är trött idag. Kanske beror på att jag gick upp så tidigt. Annars kan det bero på mörkret som hägrat hela dagen. Jag var en sväng till Ikea och köpte lite grejs. 8 stycken fina glastallrikar/skålar, tre burkar att förvara pasta/müsli/ris osv i, gardiner till vardagsrummet, två stora kartonger/lådor som jag ska ha alla mina konstnärspryttlar i, en pläd (lila såklart), samt lite mer presentpapper (julklapparna ska slås in nästa helg). Tror väl det var allt? Jo! En röd lykta också, man kan aldrig få nog av lyktor.

Nu ska jag försöka få lite mer städat här hemma. Efter det ska jag försöka hinna läsa lite och sen bär det av mot stan. Klockan 19.30 ska jag och Martin befinna oss på Orionteatern och se på lite Carl-einar Häckners show pusseldrömmar.

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Hoppas ni får det skoj när ni kollar på carl-einar:)
Vi ses imorgon vid halv ett tiden då, med pepparkakslust:)Puss o kram

2007-12-07 @ 16:41:35
Postat av: Sophie

Jag har också varit på Ikea idag. :) Alltid lika trevligt! Hade lätt kunnat köpa mycket mer än jag gjorde men det är ju jul snart och pengarna ska räcka till julklappar också. Kul med Carl-einar! Jag blir liiite avundsjuk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback