Artistix

61270-665

Tyvärr är bilden lite sned, men det bjuder jag på! ;)

Jag ska strax sova sängen, kalaset är över och vi är trötta. Martin är nog tröttast, konstigt nog. Det brukar vara tvärtom.

Jag slänger in lite bilder igen, om det är någon som tröttnat på mina bilder så...ja...stå ut! Det är min blogg! ;)
Detta är några bilder som jag blev mer nöjd med. Jag fotade inte så mycket konstnärligt när vi var ute och reste, utan mest "turistbilder", men jag försökte ett par gånger att få till det lite snyggare i bilderna, och här nedan följder alltså fem av dessa!

1. Patong Beach i eftermiddagssolen, parasailing.
2. Solnedgång i Karon.
3. Familj vid stranden i Patong, jag tar med den för man ser inte hur människorna ser ut så det borde vara lugnt.
4. Utsikt från restaurang vid Singapore River, solen börjar gå ner.
5. Höga byggnader i Singapore!



Kommentarer
Postat av: anna

tröttnar aldrig på dina bilder =)
åhh om en bildlärare to be säge att så ska kroki se ut..ojoj hybris här..haha
Tack Malin!
Och du förtjänar alltid plats på favvobloggar.
kram!

Postat av: Carin

Vilka fina bilder. :)

2007-08-21 @ 12:25:09
URL: http://ladyscorpio.blogg.se/
Postat av: barbro

Gillar dina bilder

2007-08-23 @ 17:39:38
URL: http://balil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback