Shoppinggnäll och blomplantor

61270-289

Idag har det shoppats. Vi åt först varsin pastasallad innan så vi skulle orka med allt spring i affärer. Nu är ju Martin ingen shoppingmänniska och han hatar att jag impulsshoppar det mesta så det blev lite gnäll och sura miner ett tag, som sedan gick över. Men i alla fall...Martin hittade tre skjortor som var jättefina, plus ett par solglasögon eftersom hans gick sönder förra sommaren (de nya kommer nog gå sönder denna sommar).

Jag köpte en till tunika/klänning och en till långskjorta att ha på semestern i Asien (troligen) i sommar. Dessutom två t-shirts och ett fint kakfat i tre våningar, samt en liten barnvattenkanna och spade (från Indiska som var såå söta, jag kunde inte låta bli).
Sedan köpte vi med oss lite blommor som vi ska plantera på balkongen ikväll om vi hinner, annars planterar vi imorrn. Dessutom fem små smultronplantor.

Kanske det dyker upp bilder senare, imorrn eller någon dag då under kan ske. Ska fota när allt är klart på balkongen.

Nu lagar jag mat. Kyckling med ugnsrostad sötpotatis + färskpotatis. Till det tzatziki! Har inte gjort det på länge och vart så sugen så idag slog jag till med äkta hemgjord tzatziki!

Kommentarer
Postat av: Anna

åh vad jag tycker om din blogg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback