Shopping yo!

Har hunnit en del idag och nu är det dags för lite mat i magen och sedan ska jag väl försöka måla fram till nio-tiden ikväll. Har kommit på den femte läraren nu också så nu borde det gå rätt snabbt när jag väl kör.

Jag åkte in till stan redan vid tio och förundrades som vanligt över allt folk..är det så många arbetslösa eller har folk ledigt för jämnan?
Vandrade först förbi kära H&M och köpte tre linnen och en liten kortärmad tröja (vit, brukar aldrig ha vitt annars), samt ett par byxor med hängslen som jag inte vet om jag ska behålla. Måste nog gå ner tre kilo för att de ska kännas helt ok i midjan...så jag kanske har dem kvar och tränar järnet nu. ;) Nåja, ska fundera på dem i alla fall.
Sen promenerade jag och köpte lite grejs på Kreatima, lite akrylfärger och även några träägg som jag tänkte måla och ha i en skål på bordet som påskprydnad. Nåt pynt måste man väl i alla fall ha.
Köpte jag nåt mer...? Minns inte.

61270-194

Mamma var förbi en stund, vi åt lunch (kycklinggrejs med matvete som jag lagade till), drack lite kaffe och gick sen och handlade. Jag fick med mig tre krukor varav två var på rea (10 kr styck, lite kantstötta) och lite mat, samt en del påskgodis. Vi brukar ju ge bort massor av påskägg så jag köpte små denna gång, ingen får baotaägg i år inte.

Och nu håller jag på att fundera hur fan koderna funkar i stilmallen...jag vill designa eget men jag fattar inte hur man gör..så jag ändrar mall så länge bara så jag får se nåt nytt. Martin får hjälpa mig senare om han vill.

Igår var min bror och hans son här på besök. Vi fick en större tv och så åt vi glass och tonfisksallad. Oliver blir alltid så kladdig runt munnen, undrar varför. ;)

61270-195

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback