Rutor&Ränder och Tjockisen vill inte

Har nyss kommit hem från min snabbis-shoppingrunda på stan. Handlade på H&M och använde rabattchecken och rabatten på 20% som jag hade på valfritt plagg, så det blev lite billigare i alla fall...
Köpte en grej till Martin med, får se hur den funkar sen.
Ett par söta rutiga sommarskor köpte jag också. Nu är det färdigshoppat för denna månad, resten av pengarna (det lilla som finns kvar) får gå till buss och mat i Ua i helgen.
Egentligen skulle jag köpa t-shirts och sånt men det fanns inga bra. Jag provade lite andra toppar men guuud vad The Boobs såg stooora ut...så nejtack. Jag köpte en svart långskjorta istället. Skönt i sommar. Sen är jag ju en obotlig bird-lover så ett halsband med en liten fågel på slank ner i påsen också. Dessutom fanns det så roliga halsband och armband med handklovar på som jag bara var tvuuungen att ha.

61270-242

Sen tänkte jag chockera omvärlden (mina tre läsare, mamma, Jenny och Carin?) med en sån där populär "dagens outfit-bild". Men jag ångrade mig. Tjockisen vill inte visa sig på bild idag. Kanske uppdaterar senare, när jag är på bättre humör. ;)


Kommentarer
Postat av: annsan mamma

men va tråkigt, jag tycker det e så kul o kolla in här varje dag o se dina bilder......nä skärp dig nu fram med fler bilder....;)
Nu e vår hindersprövning klar....bra va.
Kramar

2007-04-16 @ 17:34:00
Postat av: Anna

jag läser också din blogg...och jag vill se dina boobs babe ;)

Min pojkvän sa till mig förut när jag kom gåendes mot honom " Hej bröstis"...ty mina bröst skvalpade o guppade nåt väldigt idag så fort jag tog ett steg.
Hmpf!

kram!

Postat av: Jenny

Jättefina skor! Är bra avis på dom :)

2007-04-17 @ 23:34:44
URL: http://spinningjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback