Mina bortdomnade tår

61270-273
Do not copy!

Jag har tyvärr inte så mycket tid över till bloggen just dessa dagar. Martin använder datorn till jobb och jag har annat (träning, hälsa på folk osv) efter jobbet så jag hinner inte med bloggen alla dagar.

Igår hade jag möte med min stressgrupp, det är rätt trevligt att gå dit. Avslappnat o ledigt, man kommer som man är. Sen snackar man inte sönder saker utan mer bara pratar om dem på ett enkelt sätt. Skitbra ju.

Igår provade jag den där glassen jag läst om i olika tidningar och Annas blogg (Pyttis); Solero Smoothie, och den var verkligen så god som det har påståtts. Min nya favorit. Hoppas de inte slutar med den nu bara.

Det står att jag har en framtida insättning på 55 kr på mitt konto när jag kollar internetbanken. Jag hoppas för guds skull att det inte är min lön...

Mina tår är fortfarande bortdomnade och nerven som går upp för tårna kan jag röra på och då strålar det upp i tårna. Båda två. Jag är skitorolig och hade jätteont i magen igår och kunde knappt somna...har det inte blivit bättre om en vecka vill jag kolla det noggrannare. Sjuksköterskan (som är en av de som håller i stressgruppen) sa att hon trodde det var en mindre förfrysning eller liknande...så jag håller tummarna att det inte är nåt annat..som typ MS, som jag är enormt orolig för att få.

Skitkul inlägg, verkligen. Håll till godo, jag återkommer när mer tid finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback