Klämma russin

Yes!
Jag anser mig i stort sett vara klar med mina porträtt nu. Wow, trodde jag nästan inte. Men de ligger nu signerade och väntar på att bli omhändertagna, numrerade och sedan ivägskickade. Den andra grejen är det bara småpill kvar på som inte borde ta mer än en timme. Sedan ska den reflekterande texten slipas litet till (har redan slipat lite på den) samt skisserna monteras. Därefter ska jag skriva ut en arbetsprovsblankett som ska ifyllas och skickas tillsammans med alla prover. Puh!
Jag vet inte om jag vågar lägga ut något här, så rädd att folk ska tycka det är fult och då får jag ångest för att jag skickat det. Så jag ska fundera på om jag vill visa det eller ej. Jag har ju en ganska egen stil har jag märkt...och det visar sig i sommar om det är positivt eller negativt.

Idag var jag även på det första mötet med stressgruppen. Det var flera avbokningar så jag flög in där vid två och då satt det redan två damer som såg jätteblyga ut där. Jag trodde att jag var blyg. Haha. Nej, men de var jättetrevliga sedan. Det kom alltså inga fler, det var bara jag och de två, samt psykoterapeuten och sköterskan. Idag pratade vi om mindfulness och så fick vi göra avslappningsövningar och klämma på russin. Haha. Tror nog det kan vara en bra grej det där. Skönt med lite flum och allvar blandat. Skönt är det även att komma lite tidigare från jobbet en dag i veckan för den delen.

När mötet var slut gick jag till min chef, som sitter i samma hus som mötet hölls, och skrev på kontrakt för mitt arbete. Nu har jag papper på att jag får jobba kvar. Skönt. Bara semestern kvar att hålla tummarna för.

Kommentarer
Postat av: annsan

va bar att du har papper på att du får jobba kvar...jätteskoj.
Va bar att stressgruppen gick bra, o att det e nåt att fortsätta på. Kramis

2007-04-10 @ 20:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback