Kanske en jorden-runt-resa?

Huvudvärk, svidiga ögon och allmänt jävla trött. Pollenallergi hej hej, pollenallergi.
Lyssnar på musik och försöker piggna till och är gnällig över mina arbetstider. Jag jobbar ju tamejfan alla röda dagar, då alla andra är lediga och kan ha trevligt. Jättekul verkligen. Skitkul.




Jag fick lön idag och passade på att betala lite räkningar imorse innan jag gick till jobbet. Likabra, annars glöms det bara bort och jag hatar att få påminnelser.
De 55 kronorna var tydligen lön. Förra sommaren jobbade jag typ tre dagar på ett ställe och det är väl semesterersättningen eller nåt annat, fattar egentligen inte, som kom nu. Undrar vad jag ska göra för alla pengarna. Kanske en jorden-runt-resa?

Jag har ont i magen också, sa jag det? Sa jag att jag är jättetrött också? Och att jag har huvudvärk? Nämnde jag att ögonen svider?


Kommentarer
Postat av: Anna

åh vilken vacker bild!!
tycker jättemycket om den! vilka färger och vilken känsla!
Tycker du är fantastisk!

kram!

Postat av: Carin

Jätte fin bild. Ja visst är det roligt att jobba alla röda dagar? Iofs tjänar man ju bra men ibland är det skönt att vara ledig när alla andra är det.

2007-04-26 @ 22:19:23
URL: http://ladyscorpio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback