Jag har kissat

61270-208

Tjaba!

Haft lite besök på kvällskvisten, lite mat åts och det dracks kaffe och det lyssnades på Snutarna och Phantom of the opera.
Nu spelar Martin tv-spel och jag har precis gjort mig klar för sängen. Jag ser ut som någon tagen ur en dansfilm från 80-talet..randigt linne, hotpantstrosor och benvärmare. :) Jag har tandtrådat och borstat tänderna, tvättat ansiktet och smörjt in det, samt kissat. Det sista måste jag nog göra strax igen dock.
Jag känner mig sådär sjuk i kroppen igen, men nu kan jag inte vara hemma från jobbet fler dagar för då får jag ju inga pengar...men det vore väldigt skönt att vila upp sig en vecka eller så. Men vi får se, kanske min konstiga åkomma bryter ut på allvar snart och jag blir dundersjuk. Då får jag vara hemma och se på film och ligga under täcket, utan att ha dåligt samvete.

Håller på och planerar veckan också, det blir måla imorrn och kanske mamma på eftermiddagen. Sedan är det jobbvecka med lördagsjobbande... Ska ut och springa i skogen ett par tre gånger i alla fall. Veckan därefter börjar spinningen igen, tisdag och torsdag minst. Har ju inte tid att ge mig till F&S när jag måste jobba med mina arbetsprover. Men på tisdag ska de förhoppningsvis vara klara. Det är på god väg nu i alla fall. Som jag skrev tidigare; bara lite småpill kvar. Sen kanske jag lägger in bilder och visar hur det blev, vi får se.

När jag var tio var jag inte ens i närheten av att vara lika bra på självporträtt som jag är nu, bara apropå bilden längst upp.


Kommentarer
Postat av: madde

sover du me benvärmare?

2007-04-09 @ 12:03:08
Postat av: Malin

Nej, jag hade på mig dem innan jag skulle sova, gillar benvärmare till alla tillfällen. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback